2015. augusztus 7., péntek

Féléves könyves kiakadás Tag

Először is szeretném nagyon-nagyon megköszönni az összes látogatómnak, hogy bekukkantottat! Elhagytuk a háromezret. Millió virtuális ölelés mindenkinek! :)


Most pedig szeretném megköszönni Zeynának, a Kattant Könyv Kuckó írójának, hogy kihívott, az ő válaszait IDE kattintva nézhetitek meg. Igaz, hogy már bőven elmúlt "félév", de sebaj. :D



1. Legjobb 2015-ös olvasmányod?
Óóóó, annyi volt, nem tudok választani. Hát, mindenképpen ide jön a Hollófiúk, meg a Terápia, meg az Állati elmék.

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál?
Hát, a sorozat első részhez képest,  Dora Craibantól a Szabadesés.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél?
Az egyik természetesen a Kedves halottak!, a másik az Amikor ezt olvasod, én már nem leszek, a harmadik pedig az Amíg a lányod voltam. Ilyen depressziós című könyveket várok... :D

4. Legjobban várt megjelenés az év második felére?
Jodi Picoult Csodalányára már kíváncsi vagyok...

5. Legnagyobb csalódás?
Kelley Amstrong - A szellemidéző. Úgy rákészültem, de áhh. (Ó még pluszban muszáj lesz leírnom) A lány és a farkas. Tudjátok, az a könyv, ami végig észvesztően jó, és a legvégén úgy elrontják, hogy emiatt le kell vonni legalább 2 csillagot *First World Problems* Egyébként komolyan mondom, rettenetes érzés, legszívesebben kitéptem volna az utolsó pár lapot.

6. Legnagyobb meglepetés?
Stepheni Meyertől A burok, sok rosszat hallottam a Tvájlájtról. A másik pedig a Totál titkos naplóm. Bugyuta a címe, és a történet sem valami hűdeizgi, viszont úgy ír, hogy öröm olvasni. Itt a kedvenc idézetem:
"Kész. Vége. Már aludni sem tudok. Úgy járok-kelek, mint egy álmatlan Duracell nyuszi." :D

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)?
Robert Merle.

8. Legújabb könyves szerelem?
*idiótavigyor* Sok-sok-sok fiúka. (Miért van az, hogy minden kérdésre csak egy könyvvel, vagy egy íróval lehet választolni?! ) Na jó, a LEGUTÓBBI szerelmem Rhyse az Éles helyzetből. Istenem, az a fiú... *óriásisóhaj*

9. Legújabb kedvenc karakter?
Micheal a Állati elmékből, bár róla nem sokat olvastam, szóval a biztonság kedvéért ide írom Adrien Mole-t. :)

10. Egy könyv, amin sírtál?
Sosem sírok könyveken. Egyszer sem. Sem filmeken. Megkönnyeztem a Borzongásnak azt a részét, amikor meséli Sam, hogy hogyan akarták a szülei megölni. DE azt nem idén olvastam.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett?
Talán a Kezünkben a jövőnk. Az EGYIK, ami boldoggá tett. Jó volt a mondanivalója, hogy az internet előtt is volt világ, és az a világ igenis szuper volt.

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál?
Én ezt úgy csinálom, hogy vagy a könyvet olvasom, és akkor filmet nem nézek, vagy film, és a könyv az nem. Szóval így az Útvesztő. Meg elkezdtem nézni a Boltkóros naplóját, de a könyv milliószor jobb.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál?
Namármost. Vagy annyira jó a könyv, hogy nem jutok szóhoz, és nehéz róla írni, vagy olyan rossz, hogy kínszenvedés.  Szóval a Ropi naplója. :)

14. Legszebb könyv, amit idén vásároltál?
A Bűnös (És az Álomrablók) :))

















15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
A kötelezőket jó lenne már kivégezni... :DD
-Egy különc srác feljegyzései
-Álomrablók
-Cseresznyepiros nyár
-A lány a vonaton
-A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt
-Calderon, avagy hullajelölt kerestetik
-Hex Hall 1.
-Sinner-A bűnös (Egy lázadó vagyok. Úgy írtam róla értékelést, hogy még el sem olvastam. És az én két mondatomat tették ki bevezetőnek a KMK facebook oldalán. Egy rettenetes rendbontó vagyok)

16. Kiket jelölsz?
Ki nincs még kihívva? :D Elkapkodták előlem a blogger barátnéimat..
Ó, hát csak találok én még itt jó kis bloggerinákat! :) Babó Bucát szeretném kihívni, Kírarozi-t, hepi1122-t és kiruu-t. Nagyon gonosz vagyok, hogy a nagy melegben még ezzel is terhellek titeket?! :D Oké, szóval nem kötelező, de ha van kedvetek, csináljátok meg, kíváncsian várom a válaszokat.
Persze bárki, akinek megtetszik, viheti a kérdéseket! :)

Ez lett volna az én féléves kiakadásom, két hónappal a félév után. Remélem tetszett! :)
A tervek szerint pár nap múlva végzek még két kötelezővel,szóval készüljetek!
(Off: Megszereztem Szabó Vanda Egy ikerpár titkos naplójának második részét. Erősen gondolkodom, egy 1.-2. részről szóló bejegyzésen :D)

Adios!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése