2015. június 2., kedd

DIY hét, 3. nap

Kowalsky! Jelentést!
Meleg van, Kapitány. Nagyon meleg.

Nálatok is meleg van, vagy én élek a trópusokon?
Na jó, most, hogy kipanaszkodtam magam, nekifuthatunk a valós témának.

A mai bejegyzésben egy feliratos póló elkészítését fogom bemutatni.

Ami íííígy néz ki:
A moly.hu egyik zónájában futottam vele össze, és úgy gondoltam, én is megcsinálom. :)


Kell majd egy póló, én levágtam egy kicsit az ujjából, hogy ne legyen annyira "tesipóló" hatása :D
Ezt a képet lementitek, kinyomtatjátok és kivágjátok a fekete részeket, de az R és A betű közepét meg kell tartani.


Ezek után a dolognak valahogy így kell kinéznie:


Hogy minél tartósabb legyen, egy pár órára áztassátok ecetes vízben.

És voila. Kész is a DIY nyári pólónk. :)

Ha tetszett, csináljátok mg ti is, ezt nagyon egyszerű elkészíteni (nem úgy, mint a tegnapi táskát...)

Továbbra is várom a műveiteket, küldjétek el nekem, vagy rakjátok fel a közösségi oldalakra #hilladiy tag-gel! :)

Bon voajage!

6 megjegyzés:

  1. Hűűű! Nagyon tetszik a pólód! :D Szerintem én is el fogom készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ha már te is belelendültél a kreatívkodásba, képet mindenképp szeretnék látni ám! :D

      Törlés
  2. Ez is tök jóóó :))) mi meg azzal szoktunk szarakodni hogy ráírjuk... Bár ez így határozottan egyszerűbb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, először én is úgy próbáltam, de ez így tényleg könnyebb... :) Ha te is lennél olyan elvetemült, hogy nekiállj, egy fotóval a pólódról naaagyon nagy mosolyt varázsolnál a pofikámra! :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés